woensdag 26 maart 2008

Lente!


credits hier


credits hier

T'is lente! Zo niet buiten dan toch wel in mijn hoofd! Ik kwam net thuis van een paar kadootjes kopen en ik maakte een rondje door de tuin. En dan zie je toch wel dat ondanks de sneeuw, hagel en kou de lente toch doorzet. De 'gebroken hartjes' bloeien zelfs al! Dat was een leuke verrassing! De clematissen vormen al aardige bossen met hier en daar een knop. De ridderspoor staat al hoog. De Magnolia staat volop in knop. Nog even een paar warme zonnestraaltjes erop en dan hij bloeit weer in al zijn pracht en praal. Ik kan niet wachten! Ik zie ook in de sering al aardig wat knoppen! Binnen ben ik ook aan het rommelen met de planten. Oude weggegooid (met pijn in m'n hart), nieuwe gekocht. Het restant heb ik verwend met Pokon. Ik heb twee jasmijnen staan die de winter haast niet overleefd hadden, maar die groeien op dit moment als kool. Blij dat ik die niet heb weggegooid.
Nee, de lente is echt in aantocht! Ik voel ut!!

Geen opmerkingen: