zaterdag 8 maart 2008

M'n knoppen staan op springen!


credits hier


credits hier


credits hier

Ik maak me ernstige zorgen over de knoppen van m'n Magnolia in de tuin! De "beschermhoesjes" vallen er al af en de tere knoppen zijn al roze. Is veeeel te vroeg in het jaar. Laat het alsjeblieft niet meer gaan vriezen, dat zou ik doodzonde vinden. Gisteren heb ik de tuin bemest, zodat hij weer een goede start heeft voor het komende seizoen. Een aantal van mijn niet-overblijvende fuchsia's zien er overblijvend uit. Ze lopen al groen uit. Mijn ridderspoor heeft het ook overleefd. Zolang ik die in een aparte pot in de tuin zet gaat het goed. Zodra ik er eentje in de aarde ingraaf gaat het mis. Idem dito met rozen. In een pot prima, in de grond kassiewijle! De clematissen lopen ook al aardig uit. De narcissen bloeien. De maagdenpalm bloeit. Heerlijk!! Ik kijk alles de grond uit! De winter is voorbij! Hoop ik......:-/

Nog even iets naar aanleiding van de middelste scrap van Lisa Iris....Na al het gedoe en gekonkel en geouwehoer over copyrights zou je toch verwachten dat de wedstrijd van Lisa Iris een privé wedstrijd zou worden. Maar nee, hoor! Gewoon een publieke wedstrijd. Ik kan er met mijn petje niet meer bij en mijn klomp breekt nu ook! :-)

Geen opmerkingen: