woensdag 4 juni 2008

Dearly beloved....











Gisteren was het zover. De dag waar Sylvia en Chris (VOORAL Sylvia :-)) ) zo lang naar uitgezien hadden... de dag van hun huwelijk! Syl was gekleed in een lange rok, met daarop een topje en daaroverheen een bolero, alles in de kleur ivoor. Hij zat strak in het pak, heel heeeel donkerbruin met een ivoorkleurig overhemd en dito das.
Een mooi bruidspaar. Het huwelijk werd voltrokken in 'Hoeve Kromwijk', hier in Zoetermeer. Chris' vader en zijn broer Laurens waren getuige, en van Sylvia's kant was dat haar zoon Stefan en ikzelf. Stefan is een begenadigd goochelaar, en hij deed een leuke truc met de trouwringen. Hij pakte Sylvia's ring in een papiertje en deed het in een doosje, waarna Chris het doosje op slot deed. Het doosje stak Stefan in zijn broekzak. Daarna pakte hij Chris z'n ring in en legde het op een schotel. Hij stak het papier in de fik en voila...weg papier, en weg ring! Het doosje kwam weer uit zijn zak, het slotje werd weer opengemaakt en wat bleek: alle twee de ringen zaten keurig in het doosje. Echt leuk! Ik zat er toch met mijn neus bovenop, maar ik weet niet hoe hij het heeft gedaan. En dat hoeft ook niet, anders is de lol er af! Over een paar weken doet Stefan een gooi naar het nationale kampioenschap goochelen, en ik hoop echt dat hij wint.
Na de receptie gingen we met z'n twaalven aan tafel waar we getracteerd werden op een etentje. En het was een culinair hoogstandje, erg lekker allemaal. Het etentje werd afgesloten met koffie met een stuk bruidstaart. Jammie!
Chris en Sylvia deelden ook nog kadootjes uit aan de getuigen. Ik had hun trouwkaartje ontworpen en afgedrukt en daarvoor kreeg ik bonnen van de Intratuin. Nou, die komen altijd van pas! Leuk! Bedankt Syl! Ik ben al aan het verzinnen wat ik ervoor ga kopen. Ik heb als onderdeel voor hun kado nog een boekje gemaakt van 20 scraps. En dat viel, geloof ik, wel in goede aarde. De foto's die ik ervoor gebruikt heb werden me in de loop der jaren toegestuurd door Sylvia. Ze heeft zelfs een eigen map op mijn computer, kun je nagaan! Maar het was wel handig, zo kun je nog eens iets stiekem voorbereiden. ;-) Dus mensen, als jullie foto's opsturen naar mij....weet dan dat dat altijd nog eens gebruikt kan worden voor het een of het ander! ;-) Ik bewaar ALLES!

Ik heb zojuist nog wat foto's op het internet gezet. Je kunt ze HIER bekijken.
Neshla, Sylvia's aanstaande schoondochter, heeft zo'n 600 foto's genomen, verspreid over de gehele dag. Daar hoop ik er ook nog wel een aantal van te krijgen. Daar kan ik wel weer wat mee....;-)

Geen opmerkingen: