dinsdag 24 juni 2008

Wij vieren feest, dus weg met de malaise....


credits hier

Jahaaaa! Vandaag was het feest! Nou, feest.... We zijn gewoon 20 jaar getrouwd, Jan en ik. Is best wel lang, toch? Vind ik wellll. En volgens mij vinden jullie dat allemaal ook. Bedankt voor jullie kaartjes ( mijn moeder, Jan, Karin,Rene en ma), emailkaartjes (Jos en Joke, en Jan), planten ( Mijn moeder en Karin, Rene en ma) en telefoontjes ( Mijn vader, Els, tante Netty) en een email uit Georgia van Aart en Renee. Hartstikke aardig! Mariska had een lekkere appeltaart gebakken. Dat gaat er wel weer in als koek. En vanavond zijn we uit eten geweest bij 'de Taste of Asia', een Wokrestaurant. Moeten we eigenlijk niet doen, want daar eet je toch altijd weer meer dan gepland. Eerst een ronde van diverse soorten vlees op een tippan gebakken, tesamen met salade en rijst. ( jeetje, wat een chagrijnige kok stond daar!) Toen een ronde kip met groente van de wok. Daarna een ronde vers fruit. En als klap op de vuurpijl toch ook nog maar een sorbet besteld. Aj aj, aj, mogen we eventjes uitbuiken?? Het heeft allemaal weer heerlijk gesmaakt. Maar toch vind ik het leuker als het eten aan tafel uitgeserveerd wordt i.p.v. een buffet waar je met je bordje langs moet. Ik weet niet....ik zou dan toch meer het gevoel hebben dat ik echt 'uit eten' was.

Oom Hans, je weet wel, de man van tante Netty, die weer de moeder is van Antoine, een vriend van Jan, die weer getrouwd is met Els, mijn vriendin, is vandaag met succes geopereerd aan zijn hart. Hij had 5 verstoppingen, en hij heeft nu 3 bypasses gehad. (waarschijnlijk had hij in 2 aderen een dubbele verstopping?? anders weet ik het ook niet te rijmen). Maar de operatie is goed geslaagd en hij ligt nu nog op de intensive care in het Leyenburg ziekenhuis. Morgen mag hij waarschijnlijk alweer naar de mediumcare of misschien al wel naar een gewone verpleegafdeling. In ieder geval een opluchting voor tante Netty en Els en Antoine. Het zijn spannende tijden voor hun. Maar gelukkig ziet het ernaar uit dat ook dat goed afloopt.
Dus dubbelfeest vandaag!! :-)

2 opmerkingen:

Claudia Anne zei

What a lovely blog!!!!!! Hugs from Italy..Claudia

Claudia Anne zei

A big kiss from Italy..Claudia