woensdag 18 november 2009

Hoor de wind waait door de bomen....


credits hier

Tjonge, wat een stormachtige wind. T'is echt herfst nu. In de tuin sta je zowat tot je oksels in de bladeren. Ik weet niet meer waar ik ermee naar toe moet. De groene bak zit weer propvol en die wordt maar eens in de twee weken geleegd. Er zijn in Zoetermeer hier en daar wel wat bladkorven geplaatst, maar de dichtsbijzijnde is toch net even te ver om met je groene bak te gaan slepen. Het overtollige blad het gemeentelijk plantsoen invegen heeft ook niet veel zin, want het waait zo de tuin weer in. Ik wil dat het weer lente is! Of ik wil ook op vakantie! Mijn zus en zwager zijn een midweek naar Duitsland, Aart zit met zijn (bof)kont in Honolulu/Hawaii onder een palmboom en mijn moeder zit nog steeds in Egypte. Morgenavond haal ik ze weer op van Schiphol. Dus vanmorgen heb ik alvast boodschapjes gedaan, bloemen neergezet, macaroni gemaakt zodat ze wat te eten heeft als ze thuis is. Laatst belde ze nog vanuit hun hotel in Hurghada. Haar beltegoed was toen allang op. Tja, ze had ook maar opgewaardeerd met 10 euro. Ik heb haar nog verschillende keren gezegd dat dat te weinig was. Maar nee, hoor, ben je gek, dat was ZAT! Smsjes zijn toch niet zo duur?? Oehh, wat is het toch een eigenwijs mens! :-)
Maar ze hadden het nog naar hun zin. Ze waren lekker aan het uitrusten en het zonnetje scheen.

Ik ben ook weer even teruggeweest naar het tuincentrum 'de Driesprong'. Ik heb het een en ander gekocht waar ik nu niet over uit kan weiden aangezien het sinterklaaskadootjes betreft. Ik heb nog veel meer leuks gezien, maar als je de prijzen ziet....pfff.
En meestal zijn het dingen die je alleen rond kerst neer kan zetten. Ik vind dat zo zonde van het geld. Of doe ik nou zo moeilijk....

Geen opmerkingen: