zaterdag 13 november 2010

Nooit te oud om te leren!



Patricia had vorige week tijdens Lenie's wandeling ook foto's genomen. Die wilde ze ons graag laten zien, maar om nou een stuk of 50 foto's te emailen... Hoop werk! Ik had haar al gezegd dat ze ze ook op het internet kon plaatsen. En dat heeft ze nu gedaan. Voor het eerst in haar leven! En wat blijkt... op een andere manier dan ik altijd deed. Ik had zelf nog niet ontdekt dat je ook bij Windows Messenger 25 gig aan foto's en documenten kwijt kon om te delen met anderen! Weer een extra gratis plekje om backups te maken. SkyDrive heet het. En het komt op hetzelfde neer als 'Mijn album', Flickr en Photobucket. Zo zie je maar weer....nooit te oud om te leren! Bedankt, Patries! :-)
Bovenstaande foto had zij van mij gemaakt tijdens het uitje. Best wel grappig. Ik lijk wel een eskimo! Ik zie er niet uit, maar toch vind ik het een leuke foto!

Gisteravond hadden we met het koor een optreden voor de bejaarde medemens. Er waren welgeteld 19 toeschouwers. Wow! Wat een opkomst! :-) Ik geloof dat er evenveel luisteraars waren als koorleden. Maar niettemin hebben we prima gezongen. Ik kan niet anders zeggen. We kregen na afloop zelfs nog één staande ovatie! :-) De akoestiek werkte ook goed mee. Het zong lekker daar in de recreatiezaal van het woon/zorgcentrum 'Petuniatuin'. Maar oh, wat een bloedhitte! Heerlijk om te zingen met allemaal brandende kachels in je rug. Op de terugweg naar huis was het gewoon prettig om even lekker door de regen en de wind te lopen.

Geen opmerkingen: