maandag 8 november 2010

Slapeloze nachten en ideetjes voor de kerst.....

Om half 4 vannacht werd ik wakker. KLAARwakker! Dorst! Ik kon niet meer in slaap komen dus ik ben er maar uit gegaan. Om 4 uur zat ik achter de computer met een kopje thee ernaast. Lekker relaxed, dat wel, maar niet echt de bedoeling. Na 3 kwartier maar weer eens mijn bed opgezocht, waar ik nog tot half 6 (Mariska's wekker ging alweer af) heb liggen draaien en woelen. In slaap gevallen tot ik weer wakker werd van het dichtslaan van de deur. Mariska vertrok naar Delft. Pfff. Wat een nacht!

Ik ben vanmiddag met Sylvia naar de Intratuin geweest. Daar hebben we weer uren gelopen en allerlei leuke ideeen opgedaan voor de kerst. Er is zoveel leuks te koop. Maar het meeste is van een hele andere stijl dan ik in de kamer heb. En om nou alle accessoires te vervangen voor nieuwe....Dat is niet te betalen! En om nou één knullig dingetje ergens van te kopen, is ook weer zo'n vlag op een strontschuit. En voor grote dingen heb ik sowieso geen plek. Misschien wonen we gewoon te klein! :-)
Misschien moet ik eens wat opruimen. Maar ja, alles wat er nu staat ben ik nog best tevreden over. Hè, dilemma, dilemma!
Ik ben ook nog steeds op zoek naar een nieuw vogelvoederhuis. Ik heb er wel eentje gezien die ik een beetje leuk vond bij de Driesprong, maar ik had gehoopt dat Intratuin nog leukere zou hebben. Of de bovenkant beviel me niet of de kleur van het hout vond ik weer lelijk. Ben ik nou zo moeilijk?? Oh jee, ik begin op mijn moeder te lijken! :-P (Morgen krijg ik vast kommentaar van haar hierover!) :-) Nee, hoor, mam, zo moeilijk ben je niet!
Maar goed, ik kwam dus alleen thuis met een wel heel schattig bakje met geurende cyclaampjes en twee losse kerstballen....

Inmiddels vallen mijn ogen al een beetje dicht. Dat wordt geen latertje vanavond!
Intussen ben ik aan het koken. Van Sylvia had ik laatst een potje olijvenvlokken gehad. Dat is alleen in Frankrijk te krijgen, geloof ik. Echt lekker! Ik gooi het overal overheen of doorheen. Lekker door een slastamppot, lekker over gebakken aardappeltjes en lekker met een geklutst ei.
Van Suzanne heb ik het recept van de kerstcake van vorig jaar weer ontvangen. Bedankt, Suzanne! In het weekend ga ik er weer aan beginnen. Die moet al weken van tevoren gemaakt worden. Maar hij is ook weer erg smakelijk! En leuk om te maken!

Geen opmerkingen: