donderdag 25 november 2010

Over taarten en andermans computerperikelen...


credits:
papers...Cameron/ Ptitesouris
clusters...Raspberry Road
little squares....THD

Het gaat niet goed met m'n lijn! Maar ik kan er niks aan doen. Jawel, dat kan ik wel, maar ik verkies er niets aan te doen. Zeker niet in deze tijden van sint en kerst!
Ik kreeg gisteren van mijn tante Tiny al een zelfgebakken gevulde speculaastaart mee. Weer overheerlijk natuurlijk! Ik kan en wil daar geen nee tegen zeggen, hoor! Het leven moet wel een beetje leuk blijven!
Ik ben gisteren dus bij haar geweest om het een en ander uitteleggen over de computer. Ze wist niet hoe je pagina's in je favorieten moest zetten. En ook niet hoe je een heel programma weer van je computer en van je bureachblad af kon krijgen.
Oom Ad had een 'probleem' met zijn printer. Hij had er een nieuwe cartridge in gedaan en nu BLEEF hij maar printen. Hij hield niet meer op. Pagina na pagina braakte de printer uit. Van armoe heeft hij toen de stekker er maar uitgehaald. :-)
En inderdaad, toen hij hem gisteren weer inplugde ging het printertje weer vrolijk door met waar hij gebleven was. Hij werkte zijn hele wachtrij keurig af! Oom Ad had dus driftig met zijn vingertje tig keer op 'printen' gedrukt voor hij merkte dat de inkt op was. Normaal kun je dan de, nog in de wachtrij staande, printopdrachten annuleren, maar dit icoontje kon ik rechtsonder het scherm niet vinden.
Ach, inmiddels is alles weer opgelost. Met als dank dus die lekkere gevulde speculaas. Dalijk maar weer een kopje thee erbij nemen! Smul!

Mariska heeft vandaag een dagje vrij. Voor het eerst, zo buiten de tentamenweken om. Mag ook wel, want ze maakt echt lange dagen. Gisteren kwam ze ook pas tegen 9 uur binnen. Ze is nu de stad in met Ruben. Ze is op zoek naar een hele warme winterjas. En naar een nieuwe rugzak. En beiden moeten natuurlijk wel matchen kwa kleur. Jahaaa.
Ben benieuwd of ze slaagt!

En we hebben vandaag weer een jarige! Neef Thierry is 27 jaar! Vanavond gaan we hem maar eens feliciteren!

Geen opmerkingen: