zondag 24 april 2011

Prettige paasdagen!


credits hier

Gisteren zijn Mariska en ik naar de Haagsche Binnenstad getogen om te kijken of we iets van onze gading konden vinden. Ik wilde graag 'even' wat lange effen t-shirts kopen. Je zou zeggen dat dat wel moest lukken. Nou, amper! De modellen van dit jaar zijn niet voor mijn lijf gemaakt. Elastiek in de taille...zit altijd te hoog bij mij. Elastiek aan de onderkant, ook weer zo iets tegenwoordig...dat kruipt bij mij op. Waar zijn die lange(re) t-shirts die niet volledig stretch zijn? Want dat tekent weer zo af. Pfff. Uiteindelijk heb ik er twee kunnen kopen. Met pijn en moeite!
Mariska kwam al helemaal met niks thuis. De arme ziel. Wat zij leuk vindt was allemaal veel te duur. Zij heeft nu al haar hoop op New York gevestigd.

T'is pasen! En wat een schitterend weer deze paasdagen! Jan heeft deze ochtend een optreden met Inspirited in Naaldwijk. Vandaar dat we de traditionele jaarlijkse paasbrunch morgenochtend geven. Kan ik vandaag nog het een en ander voorbereiden. Vanavond eten we asperges! Ik heb extra veel gekocht zodat ik morgen ook nog een ovenpotje met ei, ham en asperges kan maken. Altijd lekker, zo'n warm gerechtje bij de brunch.
Vanavond ga ik alvast de paastafel dekken. De computer, de externe schijven en de scanner moeten dan afgekoppeld worden, dus vanaf een uur of 8 vanavond tot morgenavond ben ik niet meer via de email te bereiken.
Rest mij nog jullie fijne dagen toe te wensen! Vol zonneschijn! :-)

Geen opmerkingen: