dinsdag 17 mei 2011

Over scrapjes, kikkers en broden....


frame...Damayanti/ font...Embassy BT/ Topaz filter

Sinds ik Internet Explorer 9 heb geinstalleerd heb ik moeilijkheden om mijn blog bij te werken. Een blogbericht schrijven is geen probleem. Ook het toevoegen van foto's gaat prima. Alleen het publiceren niet. Dan krijg ik een JAVA void foutmelding. Ik heb al op het internet gezocht wat ik daaraan kan doen, maar het veranderen van browser was de makkelijkste, snelste en meest luie manier. Nu gebruik ik uitsluitend voor het publiceren Google Chrome. T'is weer even een omweggetje, maar ja. Ut werkt wel! :-)

Ik ben net weer eens even aan het scrappen gegaan. Suzanne vroeg me of ik een titelblad voor haar scriptie kon maken. Na even de neuzen via de email bij elkaar te hebben gestoken over het hoe en wat heb ik dat zojuist even gemaakt. Ook weer gebeurd. En onderwijl kreeg ik ineens een leuk idee voor een andere scrap. Die staat hierboven. Best wel grappig gedaan, vind ik, met die getekende laag. De foto is in 2008 genomen in Killarney National Park. Ahhh, mooie herinneringen!

Mariska verraste ons met het feit dat ze gesolliciteerd had voor een weekend/vakantiebaan bij Duinrell. Zo dan! Afgelopen maandag had ze een gesprek. Morgen kan ze haar 'groene kikker' outfit gaan ophalen (de werkkleding is gewoon groen, hoor, niet dat ze er echt als een kikker bijloopt!) en zaterdag is haar eerste werkdag al! Ze staat dan afwisselend in het souvenirswinkeltje en bij de attracties. Nou, ben benieuwd! Ze zal wel helemaal uitgeput en op haar wenkbrauwen lopend terugkomen! :-) Is wel eens goed voor haar...;-)

Moeders is op vakantie, (uiteraard is ze vergeten haar beltegoed op te waarderen en nu is het op!) dus de pietjes heb ik weer te logeren. Ze zijn opvallend rustig dit jaar. Ze zitten een beetje te navelstaren op hun stokjes enzo. Hebben ze eigenlijk wel naveltjes? Ik geloof het niet! Ik zal ze dalijk eens ondersteboven houden om te kijken. :-)
En tesamen met de pietjes heb ik ook de broodbakmachine weer te logeren. Er is inmiddels al een Toscaans brood gebakken. Erg smakelijk! Morgenochtend word ik verblijd met de geur van een versgebakken witbrood. He, lekker! Ik heb er nu al trek in!

Geen opmerkingen: