zaterdag 20 augustus 2011

Zumbaaaaaaa!

Het gaat nu echt gebeuren! We gaan op ZUMBA! Vandaag heb ik ons: Lenie (koormaatje), mijn zus José en mezelf ingeschreven voor 10 kennismakingslessen hier in Zoetermeer. Vrijdag de 9e gaat het beginnen. Geen idee wat ons te wachten staat! Liggen we na 5 minuten al op apengapen? Kunnen ze ons na 10 minuten al opdweilen? Waarschijnlijk wel! Maar we gaan met goede moed! De beuk erin! Kom maar op met die goeie conditie! Weg met die vetrollen! Ik heb er zin in! :-)
Hier even een klein filmpje hoe het er waarschijnlijk bij ons uit gaat zien:

Ach, als zij het kunnen, kunnen wij het ook!

T'was vandaag geen goeie dag voor multitasken. Ik had zelfs bijna een dubbele moord op mijn geweten gehad. Ik had de vogelkooi al gepakt en op het aanrecht gezet met het plan om hem schoon te gaan maken. Maar daarna ben ik op de een of andere manier de tuin in gegaan. Ik weet niet eens meer waarom! Daar was ik nog toen ik de telefoon hoorde. T'was Els. Die was bij haar schoonouders de boel aan het opruimen. (ze gaan verhuizen). Of ik interesse had in een paar Fuchsia's.... Ja, tuurlijk, altijd!! Ik heb mijn schoenen aangedaan en ben er meteen naartoe gereden. Wat een mooie grote Fuchsia's! Prachtig! Ben er erg blij mee! Daarna weer naar huis. Kom ik thuis, blijken dus de pietjes nog op het aanrecht te staan! Helemaal vergeten! Alletwee de katten waren binnen en hadden ze zo op kunnen peuzelen! Ik denk dat Kiwi het niet in de gaten heeft gehad. Maar raar, hoor. Ik was ze echt TOTAAL vergeten! De arme pietjes.... Ik word oud! :-/

Jan was vandaag naar Delft om Mariska's fiets optehalen die nog op het station stond. Hij was al eens eerder gegaan maar kon hem toen niet vinden tussen al die ijzeren rossen. Na nog wat extra aanwijzingen van Mariska vandaag dus wel. Dan kan ze hem mooi in Leiden gebruiken. De faculteit waar ze komt te zitten is een behoorlijk eindje van het station af. We hebben de rekening van de studie alweer binnen! Dat wordt weer dokken! Katchingggggg. Maar hopen dat ze nu haar plekkie gevonden heeft!

Geen opmerkingen: