zaterdag 26 mei 2012

Over vervelende katten, barbecues en karaoke's....

credits:

paper...Teresa
wordart...SDS
tube1...Kahlan
tube2...Zinha
smoke....downloaded somewhere

Het ging zoooo goed! Cloris's pilletje verstoppen in een heerlijk gomballetje! Hij likte zijn vingers erbij af en twee dagen lang liep hij likkebaardend achter me aan in de hoop op nog zo'n lekker hapje! Tot gisteren..... :-/
Meneer heeft er geen trek meer in. Meneer laat het balletje vallen, en begint ermee te voetballen. Het ligt eigenlijk ook wel in de lijn der verwachtingen. T'is nogal een kieskeurige kat kwa eten. Hij houdt van afwisseling. Voor hem neem ik elke keer een ander merk kattevoer. Blikvoer eet hij inmiddels sowieso niet meer. Die merken heb ik allemaal al gehad. Hij krijgt nu van die zakjes. Gaat goed, zolang ik ook maar weer wissel van merk. Pietepeut! Maar ja, wat nu? Zo krijgt hij weer z'n antibiotica niet binnen. Dinsdag maar weer even bellen naar de dierenarts en intussen maar weer balletjes gom draaien en hopen dat ie het ineens weer eet. Stom beest!

Mijn nieuwe Troika roos en mijn nieuwe Kelway's Glorious pioenroos zijn gisteren bezorgd en staan inmiddels in de tuin. Ik hoop dat ze aanslaan! Op mijn nieuwe Magical Fire hortensia zal ik nog even moeten wachten. Die wordt nagestuurd als hij weer voorradig is. Al sinds ik hier woon (1995) staat er ELK JAAR een buitenkraantje op mijn verjaardagslijstje. Wat denken jullie? Nu ik 50 ga worden.....zou hij er komen???? :-)

Laat in de middag is het tijd voor ons jaarlijkse kooruitje. Deze keer gaan we barbecuen en karaoke'n bij Marjan thuis. En wat treffen we het met het weer!!!! Wie had dat kunnen denken! Ik heb er zin in. Ik neem een grote bak met zelfgemaakte American Coleslaw mee. Altijd lekker fris voor bij de bbq.
Wat de rest van ut gezin gaat eten weet ik niet. Voorlopig is Mariska nog in Lisse bij Sanne. Ze heeft samen met een aantal studiegenoten gisteren weer een filmmarathon gedaan. Iron man?? Ze zal wel amper geslapen hebben! Nou, ze eten maar soep ofzo. Moeders gaat op stap! :-)

Geen opmerkingen: