donderdag 2 augustus 2012

Doop van Daniel...


credits hier

Wat een leuk guitig kereltje, hè? En dat strikje! Stoer toch? Afgelopen zondag is Daniel gedoopt in Polen. Ik neem aan dat het in dezelfde kerk was als waar zijn ouders zijn getrouwd. Van die kerk had ik nog een foto op de computer staan die ik nu in de scrap heb kunnen gebruiken. Maakt het weer net even persoonlijker. En kijk eens naar z'n haartjes... ze worden rood! Toch nog een rooie in de familie! Als Mariska een jongen was geweest had ze ongetwijfeld ook rood haar gehad, net als haar vader en haar opa. En ze had ook wel na haar geboorte enkele rode haren tussen 'r van nature bruine bos met haar. Van die dikke stugge roodkoperglanzende donkerrode haren! Zou ze die nog hebben? Weet ik eigenlijk niet. Ik zal haar hoofd eens inspecteren...(zal ze niet leuk vinden!) :-P

Geen opmerkingen: