zondag 14 oktober 2012

Boem is HO!


Nou, het was me het weekendje wel!
We gingen vanmiddag mijn zus ophalen om bij mijn moeder een bakkie thee te gaan doen.
Geen plek voor haar deur om in te parkeren, dus ik bleef even dubbel geparkeerd staan. Ze stapt in. Haar straat loopt dood, dus ik wil achteruit de straat uitrijden. Doe ik wel vaker daar. Nooit wat aan de hand, maar nu dus wel. BOEM! Zo tegen de auto van haar overbuurman aan. Die reed ook net achteruit zijn parkeerhaven uit. Hij had mij niet gezien, ik hem niet! Schade: ik een deukje en een kras onder mijn achterlicht, hij een butsje en wat krassen aan zijn achterkantje. Nou ja, dat kan er ook nog wel bij, bij dit horrorweekend! :-) We hebben netjes de papieren ingevuld, dus nu is het een kwestie van onze verzekeringen. In dit geval ben ik blij dat de auto toch al in vergaande staat is. Van een deukje extra slaap ik echt niet minder! En het is ook pas mijn tweede aanrijdinkje van mijn leven, dus ook dat valt wel mee eigenlijk. Maar toch....het was GEEN leuk weekend! :-/ Ik ga nu aan mijn winterslaap beginnen! Welterusten en tot in de lente maar weer! *Gaap*, *snurk*, *zzzzzz*.

Update 's avonds......
Ja, hoooor! Knalt ook het badkamerlicht nog even stuk! Toch al zo'n rotlamp om te vervangen! Nu lekker poedelen in het pikkedonker...... Lang leve dit weekend! Maar niet heus....
Nou ja, morgen een nieuwe dag, een nieuw (en hopelijk beter) begin!

Geen opmerkingen: