maandag 8 oktober 2012

Wij vieren feest.....



Afgelopen zaterdagavond hadden we een feestje van Yvonne en Chris die tesamen 110 jaar waren geworden. Yvonne werd 50 en Chris 60 om de verdeling maar even te maken. Weer een vriendin die dit jaar 50 werd! Ik zat later te denken... jee, Yvonne ken ik ook al weer 25 jaar, mijn halve leven! Je hebt het niet in de gaten maar de tijd lijkt steeds sneller te gaan!
Ze hadden een zaaltje afgehuurd bij 'Vrienden' in Poeldijk.
Zag er erg gezellig uit daar! Een arrangement inclusief drank en hapjes. Lekkere hapjes ook! :-) Jan heeft gelijk maar even een prijskaart meegenomen van alle arrangementen. We zijn namelijk ook al een beetje aan het plannen voor ons 25-jarig huwelijksfeest, volgend jaar. Want JA, dat gaan we vieren!! We hebben zelfs al een lokatie op het oog! Wie had dat ooit gedacht! Zelfs de lijst van genodigden staat al klaar in mijn Ipadje. ;-) Binnenkort maar eens even gaan kijken of die lokatie überhaupt nog wel vrij is op de betreffende datum.....

2 opmerkingen:

Aart zei

je moet naturlijk wel rekening houden met internationale vrienden/gasten; die hebben langere reserveringstijd nodig ;)

Ineke zei

zal ik doen!
ga jij maar vast sparen, aart! :-)