dinsdag 30 oktober 2012

Ook weer gebeurd......


credits:
paper...jld
words1...SS
word2....JoeGDesign
raster....Malina
swirl....NummBumm
doodle....Amelie
splash....Chaoslounge
frame...Shells Playground

Zo, dat zit er ook weer op! De verjaardagen van Jan en Mariska zijn afgelopen zondagmiddag ook weer gevierd. Beiden hebben ze het nodige aan spul gehad! Mariska voornamelijk dingetjes voor haar uitzet en Jan kreeg allerlei eetspul en nog wat andere artikelen. De dipjes waren lekker. Maar de dip die er op het plaatje als appetijtelijkste uitzag was toch het minst lekker! Komt waarschijnlijk omdat ik het kokendhete Kahlua/bruine suikermengsel zo over de warme kaas heen gooide. Had ik misschien eerst even moeten laten afkoelen. Nu was de camembert nergens meer te bekennen, helemaal gesmolten en opgegaan in de hete smurrie. Een les voor de volgende keer! Alhoewel, denk niet dat ik die dip nog maak. De smaak is lekker, hoor, maar ik denk toch lekkerder op een bolletje ijs ofzo. Ik bewaar het restant wel voor de kerst! De andere twee dippen waren zeker voor herhaling vatbaar. Was lekker met stukken turks/grieks brood erbij.
Op de valreep kwam ik nog een receptje tegen op Pinterest in de vorm van een bosje tulpen. Gewoon met kruidenkaas gevulde tomaatjes op een bedje van bieslook. Staat toch schattig? Vind ik wel! Ik had ook nog ovenhapjes gemaakt van een dadel omhuld met bacon. Die waren ook in een mum van tijd op! Lekker dat zout met dat zoet! Goh, Pinterest is echt een bron van informatie, hoor! Heb er al genoeg lekkere recepten van afgehaald....

Het was volle bak op de Zumba vanmorgen! Met z'n 20-en stonden we daar te zwoegen en ons best te doen. En nu, met mijn steunzolen, gaat het weer een beetje beter! Nog maar 1 nummer, Bounce, dat ik niet ten volle mee kan doen. Misschien volgende week! Er zit in ieder geval een stijgende lijn in.

Vanavond heb ik een Tupperware avond bij Pauline. Wist niet eens dat dat nog bestond! Je hoort er helemaal niets meer over. Maar ik kan wel weer eens wat diepvriesbakjes gebruiken, dus het lijkt me wel weer eens leuk om te zien wat er allemaal voor nieuwe kleurtjes op de markt zijn.....

Geen opmerkingen: