woensdag 31 oktober 2018

Happy Halloween!

'Heb jij dat nou ook, dat als je uit de auto wilt stappen... dat dan alle deuren dichtzitten en niet meer opengaan?' Dat was laatst een vraagje van Jan aan mij. En er volgden er in de loop van de tijd nog meer...
'Heb jij dat dan niet, dat als je ergens parkeert... en je kijkt achterom, dat dan ineens de achterklep vanzelf open is gegaan?' 'En heb jij dan niet dat, ook al weet je zeker dat je de auto op slot hebt gedaan, en je hebt het wel zeven keer gecontroleerd... dat bij terugkomst alle deuren open zijn??'
'En heb jij dan niet, dat zomaar ineens je raam opengaat?' 'Of dat je, als je geparkeerd hebt en je bent op koorrepetitie en je werpt een blik naar buiten...dat je geen weerschijn van de ramen ziet en het net lijkt of ze ingegooid zijn?' 'En dat, als je dan na de repetitie bij de auto komt... dat dan inderdaad ALLE VIER de ramen wagenwijd openstaan??' 'Nee?' 'Hoe kan dat dan nou weer?'
Nee, Jan, dat heb ik niet. En ik weet dat het vandaag Halloween is, maar het is ècht geen spookauto! Als je nou je autosleutels eens uit je kontzak zou halen zodat ze geen eigen leven gaan leiden.... dan is je probleem opgelost! ;-)

Halloween. Ik heb er niks mee. Voor wie het wel viert:  Happy Halloween!
Hier nog een scrapje van mijn achternichtjes
.

Geen opmerkingen: