dinsdag 15 januari 2008

Je zult maar jarig zijn op deze onstuimige dag! ;-)


credits hier

(Ome) Hans, ik weet dat je dit leest. EN je bent vandaag nog jarig ook! Hartelijk gefeliciteerd! Ik zal hier maar niet vermelden hoe oud je bent geworden! Ik weet niet hoe ijdel je bent...;-) In ieder geval hoop ik dat je een leuke dag hebt.
Van het weer hoef je het niet te hebben, he? Wat een $%^&^$ weer, zeg! Nog geen hond stuur je naar buiten. Cloris, onze kat, slaat zijn dagelijkse wandelingetje in de tuin en omgeving ook maar over. Hij ligt heerlijk op één oortje op de stoel.
En gelijk heeft ie! Vanmorgen ben ik door weer EN wind naar de stad geweest, daarna naar AH voor de boodschappen en toen maar gelijk door met de auto naar de apotheek om Jan z'n druppeltjes op te halen. Morgenochtend om 8.15 moeten we in het ziekenhuis zijn voor zijn staaroperatie. Eindelijk!! Ik laat nog wel weten hoe het gegaan is.

Geen opmerkingen: