zaterdag 19 januari 2008

la Baraque



Gisteravond gingen de dames op stap. En drie dames in een auto...tja, dan krijg je gekakel. En als er gekakel is, dan let ik niet zo goed op. Dus reed ik zowat de A12 richting Den Haag op in plaats van richting Utrecht. Na even gekeerd te hebben, ergens binnen Zoetermeer, waren we dan toch op weg naar restaurant La Baraque in Zevenhuizen. De afslag richting Zevenhuizen stond zowat helemaal vol. Ik kan me voorstellen dat dat toch wel levensgevaarlijke situaties op kan leveren. Auto's die er niet meer bij passen en daardoor op de A12 tot stilstand komen met een kettingbotsing tot gevolg ofzo....Nee, ik voelde me in die rij niet echt op m'n gemak. Daarna voetstaps door Zevenhuizen zelf. Tjonge jonge, ben ik even blij dat ik niet elke dag in de file sta. Ik geloof niet dat ik er tegen zou kunnen.
Maar goed, het was flink druk in het restaurant. Het ziet er best gezellig uit. En het eten was ook lekker. We namen alledrie de kipsatéschotel. En daar krijg je een bord vol voor. Na afloop namen we nog een sorbet. Met verse vruchten erin! Dat is ook een pluspunt. Mijn zus nam de ijscoupe met warme kersen. Ook lekker.
Jos, hartelijk bedankt voor dit etentje. Het heeft me prima gesmaakt!
En ik weet zeker dat ik nog eens terugkom in de Baraque. Dan ga ik de kip Suki-Yaki uitproberen! :-)

Geen opmerkingen: