vrijdag 18 januari 2008

Op de vroege morgen...


credits hier

Gisteren is bij Jan het verband eraf gegaan. De staar-operatie is prima gelukt! Hij ziet weer hartstikke goed. Alleen blijkt dat de anesthesist een beetje verkeerd heeft zitten prikken. Nu heeft hij een giga bloeduitstorting IN zijn oog. Ziet er een beetje eng uit. Maar het trekt vanzelf weer weg volgens Dr. van Die. Nou ja, maar even afwachten....

Vanavond gaan mijn zus (en mijn moeder ook) en ik naar 'La Baraque' in Zevenhuizen. Daar moeten ze lekkere saté-schotels hebben volgens zuslief. Ik had blijkbaar nog een etentje te goed. Dat bleek voor het maken van twee grafstukken te zijn. Die maakte ik in Mei 2007 voor de begrafenis van mijn zwagers vader. Dat was ook echt de enige keer dat ik 220 rozen in huis heb gehad! Ik zal eens een paar kleine foto's erbij voegen. De eerste heb ik toen voor Nico's moeder gemaakt. En de tweede voor Jose en Nico zelf. Het waren alletwee hartvormen. Op een hartvormige oase-houder.Ik had het nog nooit gedaan. Maar ze zijn best mooi geworden.





Bovenstaande scrap heb ik gisteravond gemaakt. Die heeft uit mijn tenen moeten komen! Eigenlijk had ik ermee op moeten houden. Ik zat maar te schuiven en te deleten. Dit erbij, dat eraf. Nee, toch maar niet. Ik vraag me wel eens af waar dat nou aan ligt. Ben ik dan te moe? Had ik er geen zin in? Geen inspiratie genoeg? Ik had WEL zin, maar misschien niet precies in DIE. Maar toch wil ik hem dan afmaken. Het was een hele bevalling, maar het kindje is geboren! Niks meer aan doen. Uploaden en wegwezen! Groetjes en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen: