donderdag 10 januari 2008

Open huis!


credits hier


credits hier


credits hier

Vanochtend ben ik naar de eerste koorrepetitie van dit jaar geweest.
En ik had er stevig zin in! Ik had het zingen gemist.
Maarten, onze dirigent, had een lumineus idee. Hij gaat de hele map weer eens doorspitten. Dus is hij voorin de map begonnen. Bij de letter A dus. En dat was Adiemus. Prachtig nummer! We hadden het al een tijdje niet meer gezongen. Wat zeg ik: tijdje?? Zeg maar gerust TIJD!
Ik geloof dat we het ooit wel eens hebben uitgevoerd. Notabene uit het hoofd en MET choreografie! Maar vanochtend waren we de hele volgorde van het nummer kwijt. We moeten echt flink aan de bak wil dat nummer weer staan als een huis! Zal dat ooit weer lukken? Ja, vast wel! Laat ik niet al te pessimistisch zijn…:-/
Het is trouwens weer open huis bij Enjoy. Dus vrouwen van Zoetermeer en omstreken, kom gezellig bij ons zingen. We repeteren op donderdagochtend van 9.15 tot 11.00. In de Patio, aan de Gaardedreef 189. En er is kinderopvang aanwezig!

Geen opmerkingen: