dinsdag 22 december 2009

Ook weer gehad!


credits hier

En toen dat Moviprep begon te werken was er geen houden meer aan! Het kwam en het bleef komen! Ik heb gelukkig helemaal geen darmkrampen gehad. Ik ben maar gewoon op de wcpot gaan zitten en heb daar bijna twee uur vertoefd. :-) Ik heb op mijn troon een plan de campagne gemaakt voor het kerstdiner en ik heb de leesportefeuille doorgelezen. Op het laatst poepte ik alleen nog maar straciatella, water met hier en daar een vlokje. :-)
Toen op naar het ziekenhuis. Oeps, de auto was dus totaal ingesneeuwd. Er was niet genoeg tijd meer om hem uit te graven, dus ik ben maar gaan lopen. (Jan heeft hem uitgegraven toen ik op de uitslaapkamer lag, zodat ik terug met de auto kon) Het onderzoek viel ook reuze mee. Ik heb er door het roesje echt niks van gemerkt. Ik heb ook geen napijn gehad. Vooralsnog ZOU ik een begin van een spastische darm aan het ontwikkelen KUNNEN zijn. Lekker vaag! Maar ik geloof dit niet echt. Volgens mij is het toch iets anders. Ik denk nu zelf aan een lichte vorm van Endometriose. Ik ga begin volgend jaar maar weer eens naar de huisarts. Want de pijn is er nog steeds. Maar op de een of andere manier raak je er aan gewend.

Geen opmerkingen: