dinsdag 1 december 2009

Tele2...Ik heb er niks mee!


credits hier

Er is weer een dag om en ik ben nog steeds niet begonnen aan mijn gedichten.... Ik begin hem nu toch wel een beetje te knijpen! Als ik er eenmaal aan begonnen ben zal het ook best wel weer lukken. Maar dat beginnetje, hè? Nou, misschien dalijk nog even.....

We zijn nog steeds niet te bereiken op ons eigen telefoonnummer. En zelf bellen kan wel, alleen blijken we dan een ander nummer te hebben. Ik heb vanmorgen al een emailtje gestuurd naar Tele2. En vanavond kreeg ik een reactie: 'Om dit op te kunnen lossen is telefonisch contact met u noodzakelijk. Ik heb u uiteraard niet kunnen bereiken op uw telefoonnummer ( Ja, duhhhh!!) en we hebben geen mobielnummer van u. Ik verzoek u daarom vriendelijk om zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op te nemen....'.
Klantenservice: 7 dagen per week van 8.00 tot 22.00 bereikbaar. En dan bel je en dan krijg je te horen: Op dit moment zijn wij gesloten.....Pffff. Grrrr.
Nou, morgenochtend maar weer eens proberen! Gedoe allemaal. Potverdikkeme! :-)
We zijn op dit moment dus alleen via de email of via mijn 06 nummer te bereiken.

Geen opmerkingen: