dinsdag 13 december 2011

Druk, druk, druk....


credits:
collab esprit poudre

Een druk weekje deze week! Gistermiddag een kwekmiddagje met Sylvia gehad. Dat krijgt nog een vervolg, want zij zag dat ik een heleboel leuke scrapspullen op de computer heb staan die zij nog niet heeft. Dus komt ze binnenkort nog even terug, gewapend met haar externe harde schijf. Kunnen we de boel even overladen....

Vanmorgen was het weer tijd voor de Zumba! En het leek wel het verhaal van de 10 kleine negertjes. Eerst kreeg ik een emailtje van Lenie dat zij van de Zumbalessen op dinsdag afzag i.v.m. haar werk. Komt haar gewoon niet zo goed uit. Zij ging dus niet. Toen kreeg ik een emailtje van mijn zus die een loopneus had en hoofdpijn. Zij ging dus niet...Toen ging de telefoon...Hennie! Die zou vanmorgen voor de eerste keer meegaan, maar die was door haar rug gegaan. Zij ging dus OOK niet! :-) Nou nou! Zo blijft er niet veel over. Ja, ikke! :-) En ik ben wel gegaan, sportief als ik ben. Ahum. Heb nu kennisgemaakt met de vaste lerares. Een hittepetit van latijns-amerikaanse afkomst. Dus ritme heeft ze wel! Poeh, ik had behoorlijk moeite met alle dansjes. Maar goed, dat komt nog wel. Volgende week mag ik NOG een gratis proefles doen, omdat dit de eerste keer was dat ik haar les meemaakte. Maar de groep is zoveel leuker dan die van vorige week dinsdagavond!!

Morgen krijg ik Suzanne op bezoek die zich laat zakken vanuit het hoge Noorden naar het wilde Westen. We gaan ook nog even het tuincentrum onveilig maken. Ze was zo benieuwd naar de mooie kerstshow van de Driesprong.

Donderdag heb ik eerst 's ochtends het koor. Oefenen voor ons concert van zaterdag voor de stichting 'de Zonnebloem'.
Joséphine wordt 3 jaar, dus daar ga ik 's middags even naartoe. En 's avonds is het weer tijd voor het theater. We hebben kaartjes voor het orkest 'Danny Malando' met Carola Smit als zangeres erbij. Een kerstshow om alvast in de sfeer te komen.

Vanavond staat Jan te zingen op de kaarsjesavond van Delft. Gelukkig staan ze niet te blauwbekken in de sneeuw net als vorig jaar. Toen was het bar koud! Nu kan ie hoogstens een plensbui op zijn kop krijgen. Maar hij draagt een kerstmuts, dus dat scheelt. ;-)
Voor wie wil gaan luisteren: Inspirited zingt achter het Stadhuis op de Markt, 19.30 - 20.00 en 20.45 - 21.15 uur.

Geen opmerkingen: