woensdag 15 september 2010

Niet blij met een lege doos??

Vanmorgen vroeg kwam mijn buurmeisje aanbellen. Nou, 'aanklepperen' is het goede woord eigenlijk. :-) Of we al wisten dat er ingebroken was in de rode auto?
Uh, nee, dus! Ruit eruit, deur open... Maar helaas, al de rotzooi ligt er nog in! Ze hebben niet eens wat meegenomen, de schavuiten! :-) Ze kwamen waarschijnlijk af op de Sony tv-doos. Tja, die is leeg. Maar dat was te verwachten, lijkt me. Ook de oude tv hebben ze laten liggen! En ook nog alle troep die uit het huis van mijn schoonmoeder kwam en dus al bijna 2 jaar in de auto ligt, wilden ze niet! Snap jij het, snap ik het! ;-)
Maar goed, wij zitten weer met de schade. Jammer! Maar misschien is dit een stimulans voor Jan om de rotzooi eens naar het grofvuil te brengen. God weet hoe vaak ik en andere mensen dat al niet hebben aangeboden om even te doen....

Geen opmerkingen: