donderdag 23 september 2010

Weer een nieuw speledingetje!


credits: paper and element..Ptitsouris/overlay....Adeyo/curtain...Elle de Mai/WAoverlay....KMD/mask...AMC

Eindelijk komt mijn inspiratie om scraps te maken weer een beetje terug. Ik heb deze maand wel de nodige verjaardagskaarten gemaakt, maar niet echt vaak meegedaan aan wedstrijden ofzo. Misschien dat dat nu weer een beetje gaat komen, maar misschien ook niet. Ik zie wel. In ieder geval heb ik bovenstaande foto van Joséphientje eindelijk gescrapt. Is wel lief geworden, toch? :-)
T'is vandaag herfst! Weer een nieuw seizoen. Vandaar dat ik mijn blogachtergrondje maar weer eens vervangen heb. Leuk zo, met die heideplantjes. Ik heb ze ook voor in de tuin gekocht. Het valt me op hoe groen alles nog is in de tuin. Het ziet er nog helemaal niet herfstig uit. En dan die temperatuur van gisteren! Heerlijk nazomertje, toch! Hoefden we er maar nooit afscheid van te nemen!

Vanochtend voor ik naar het koor ging heb ik bij de Lidl een USB-Video-Grabber gekocht. Da's een apparaatje om analoge video-opname's van bv. oude videocamera's omtezetten naar digitale bestanden voor op de computer. Handig! Ik heb nog tig video-8 bandjes, van toen Mariska klein was, liggen. Die wil ik wel graag op mijn harde schijf hebben zodat ik ze via de tv nog eens kan zien. En gelijk als back-up natuurlijk, zodat ze niet verloren gaan! Ik ben net al bezig geweest met het aansluiten, maar dat lukt nog niet. Ik zie dat ik een paar verloopstekkertjes nodig heb. Eerst maar eens kijken of Jan die misschien nog uit één van zijn vele dozen van Pandora tevoorschijn kan toveren. Anders bestel ik die wel weer via het internet. Ineke heeft weer een leuk speledingetje erbij! :-)

1 opmerking:

Suzanne zei

beautiful! I really love this background you have made!!