donderdag 2 september 2010

Over regenbogen gesproken.....


It takes both the sun and the rain to make a beautiful rainbow!

Daar kan ik nou helemaal gelukkig van worden, van zo'n mooie regenboog! Ik heb net een hele tijd in de tuin naar de hemel staan staren. Dan is hij weer wat feller, dan weer wat zachter van kleur. Dan zie je ineens een dubbele en even later is dat weer weg. Prachtig om te zien! Ik ben al toch zo gek op kleuren! Zo jammer dat ik geen vrij uitzicht heb. Zie je wel dat ik in Ierland moet gaan wonen?? :-)
Ik had laatst ook zo'n mooie film gekeken: 'A shine of rainbows'. Over een weesjongetje dat opgroeit op een eilandje voor de kust van Ierland. Een echte tranentrekker! En een lokatie om van te kwijlen! In de film werd dat jongetje omringd door de regenboog. Mooi om te zien. Lijkt me heerlijk om zoiets te ervaren, maar helaas. Het is niet mogelijk! De voet van de regenboog beweegt met je mee, dus is nooit te bereiken! Dus ook die pot met goud aan het eind van de regenboog is nooit te vinden. Wat een desillusie toch weer, hè? :-/
Nou ja, naar regenbogen kijken maakt me ook al blij! :-)

Geen opmerkingen: