maandag 20 september 2010

Truus de Mier....


credits: paper....Nothing But Freebies/border....DMI/Gb-Sz
vase....Net/pic...Crytilla by Godward

Oh, hemel, ik weet niet wat ik ineens heb, hoor. Maar ik ben me toch een bezig bijtje vanmorgen! Ik trok vanmorgen in de keuken het rolgordijn naar boven en ik zag dat de koperen roe nou niet echt meer koperig eruit zag. Daar ben ik dus mee begonnen: het koper poetsen! Vind ik eigenlijk helemaal geen rotklus. Concert van Muse op de achtergrond dus dat leidt ook lekker af. Daarna bedacht ik me dat ik de bovenkant van de keukenkastjes ook wel weer eens moest doen. Dus gelijk maar de hele keuken gedaan, inclusief het grondig reinigen van de oven. Ondertussen heb ik nog een computerbestand geconverteerd naar een andere extensie. En ook nog een paar emailtjes verzonden. Daarna naar Appie Heijn voor de boodschappen. Ik heb daar ook een enorme Yukka gekocht. Niet echt handig als je ook nog een karretje naar huis moet slepen! En nu ben ik weer thuis. En nu doe ik lekker niks meer! Ik vind het wel weer mooi geweest! Nou ja, alleen nog stofzuigen dalijk....:-/

Oh ja, zaterdag...ons optreden. :-/ De filmpjes staan inmiddels op het internet. Maar ik heb heus getwijfeld of ik ze wel wereldkundig moest maken. :-) Ons eerste optreden was om 12 uur op de markt. En aangezien wij als eersten stonden gepland hebben ze bij ons, tijdens het zingen n.b!, de versterkers uit zitten proberen. Dus om de haverklap moduleerden de boxen. Vreselijk! Klonk voor geen meter. Zo erg was dat ook weer niet, want bij ons ging het ook hier en vooral daar flink mis. :-) Ok, ons eerste optreden was slecht. Zelfs mijn zus die kwam kijken zei dat al. We stonden ook maar met 15 mensen. Op zich moet dat niet uitmaken natuurlijk. Maar toch...
Ons tweede optreden op het stadhuisplein ging wat beter. Op zich hebben we daar best lekker ontspannen staan te zingen. Maar toch klonk het niet lekker als ik zo naar de filmpjes luister. Maar misschien komt het doordat Jan bij de boxen aan de ene kant stond en niet in het midden? Ja, laten we het daar maar op houden! :-)
Ik zal het minst slechte filmpje hier plakken.

De rest vind je op mijn YouTube pagina.

Gister zijn we naar Houten gereden. Uiteraard met een sukkeldrafje. De motor sloeg nog net niet af.... In Houten vierden we 3 verjaardagen tegelijk. Kijk, dat is nou pure efficiƫntie! :-) Maris ging niet mee want die zou gaan karten met Alex en een paar van zijn collega's. Helaas zat het volgeboekt en konden ze alleen nog op een onmogelijke tijd. Ze zijn dus maar gaan lasergamen. Lijkt me ook wel eens leuk! Heb ik ook nog nooit gedaan! Wie weet...ooit! Wie daagt me uit?

Geen opmerkingen: